2013年8月29日星期四

Dernières HDI HD0-100 examen pratique questions et réponses

Pour réussir le test HDI HD0-100 demande beaucoup de connaissances professionnelles IT. Il n'y a que les gens qui possèdent bien les connaissances complètes à participer le test HDI HD0-100. Maintenant, on a les autres façons pour se former. Bien que vous n'ayez pas une connaissance complète maintenant, vous pouvez quand même réussir le test HDI HD0-100 avec l'aide de Pass4Test. En comparaison des autres façons, cette là dépense moins de temps et de l'effort. Tous les chemins mènent à Rome.

Pass4Test a de formations plus nouvelles pour le test HDI HD0-100. Les experts dans l'industrie IT de Pass4Test profitant leurs expériences et connaissances professionnelles à lancer les Q&As plus chaudes pour faciliter la préparation du test HDI HD0-100 à tous les candidats qui nous choisissent. L'importance de Certification HDI HD0-100 est de plus en plus claire, c'est aussi pourquoi il y a de plus en plus de gens qui ont envie de participer ce test. Parmi tous ces candidats, pas mal de gens ont réussi grâce à Pass4Test. Ces feedbacks peuvent bien prouver nos produits essentiels pour votre réussite de test Certification.

Chaque expert dans l'équipe de Pass4Test ont son autorité dans cette industrie. Ils profitent ses expériences et ses connaissances professionnelles à préparer les documentations pour les candidats de test Certification IT. Les Q&As produites par Pass4Test ont une haute couverture des questions et une bonne précision des réponses qui vous permettent la réussie de test par une seule fois. D'ailleurs, un an de service gratuit en ligne après vendre est aussi disponible pour vous.

Le test HDI HD0-100 est très important dans l'Industrie IT, tous les professionnels le connaîssent ce fait. D'ailleur, c'est difficile à réussir ce test, toutefois le test HDI HD0-100 est une bonne façon à examiner les connaissances professionnelles. Un gens avec le Certificat HDI HD0-100 sera apprécié par beaucoup d'entreprises. Pass4Test est un fournisseur très important parce que beaucoup de candidats qui ont déjà réussi le test preuvent que le produit de Pass4Test est effectif. Vous pouvez réussir 100% le test HDI HD0-100 avec l'aide de Pass4Test.

Code d'Examen: HD0-100
Nom d'Examen: HDI (Help Desk Analyst (HDA) )
Questions et réponses: 116 Q&As

Les spécialistes d'expérience de Pass4Test ont fait une formation ciblée au test HDI HD0-100. Cet outil de formation est convenable pour les candidats de test HDI HD0-100. Pass4Test n'offre que les produits de qualité. Vous aurez une meilleure préparation à passer le test avec l'aide de Pass4Test.

En quelques années, le test de certification de HDI HD0-100 faisait un grand impact sur la vie quotidienne pour pas mal de gens. Voilà le problème, comme on peut réussir facilement le test de HDI HD0-100? Notre Pass4Test peut vous aider à tout moment à résourdre ce problème rapidement. Pass4Test peut vous offrir une bonne formation particulière à propos du test de certification HD0-100. Notre outil de test formation est apporté par les IT experts. Chez Pass4Test, vous pouvez toujours trouver une formations à propos du test Certification HD0-100, plus nouvelle et plus proche d'un test réel. Tu choisis le Pass4Test aujourd'hui, tu choisis le succès de test Certification demain.

HD0-100 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/HD0-100.html

NO.1 What should you do to assess A customer level of knowledge?
A. Ask open questions
B. Ask closed questions
C. Provide more detailed explanations
D. Assume the customer has a basic level of knowledge
Answer: B

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NO.2 Which three media can be used to conduct surveys? (Choose three.)
A. E-mail
B. The Internet
C. A suggestion box
D. Personal interviews
Answer: A, C, D

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NO.3 Who is responsible for maintaining a working environment conductive to effective
inter-departmental relationships.
A. Everyone
B. Human resources
C. Department managers
D. Executive management
Answer: C

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NO.4 For which two reasons is it important to have documented processes and
procedures? (Choose two.)
A. Ensures consistent service
B. Identifies areas out of policy
C. Promotes adherence to policies
D. Justification for not meeting customer expectations
Answer: A, C

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NO.5 Which three approached help create a positive business reputation? (Choose three.)
A. When you hear complaints about your organization, change the subject
B. Have a good attitude and never speak negatively about you organization
C. See what you can do to assist any co-worker who is unhappy or experiencing
problems
D. Try to have a positive and memorable effect on every person you communicate with
each day
Answer: B, C, D

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NO.6 What two considerations need to be made when sharing workspace? (Choose two.)
A. Maintain a clean environment
B. Discretion and courtesy when decorating
C. Share only with persons with similar likes/dislikes
D. None, each person needs to take care of it themselves
Answer: A, B

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NO.7 Which two are typically the fastest methods to send a message to all help desk
personnel? (Choose two.)
A. E-mail
B. Voice mail
C. Short text messaging
D. Broadcast messaging
Answer: A, C

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NO.8 Companies typically restrict access to which three types of data? (Choose three.)
A. Office location
B. Personnel records
C. Payroll information
D. Proprietary information
Answer: B, C, D

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NO.9 A customer calls with a printing problem. You start the troubleshooting process by
asking some simple questions. The customer admits that this is his first time using a
computer.
Which three questions should be used to obtain necessary information to solve the
problem? (Choose three.)
A. Ask the customer if he is the only one who can print to this server
B. Ask the customer if a start button or disk icon appears on the screen
C. Ask the customer if he has experienced any problems recently with any other
applications
D. Guide the customer through checking the printer connection and making sure the
power is turned on
Answer: A, B, D

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NO.10 DRAG DROP
Place the network terms that are most related to one another and that provide
similar functionality next to each other.
Answer: .

NO.11 Which question allows you to determine whether or not your customer is logged on
to the network?
A. What is your login ID?
B. Can you access e-mail?
C. Are you logged on to the network?
D. Which drives are displayed on your computer?
Answer: D

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NO.12 Which metric indicates how often A customer may need a follow-up call to achieve
resolution?
A. Capture rate
B. Abandon rate
C. Call return rate
D. First call resolution rate
Answer: D

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NO.13 What is a key benefit of a knowledge-base system?
A. Increase call volume
B. Saves time and money
C. Decreases network traffic
D. Requires lower maintance
Answer: B

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NO.14 Which two are characteristics of an organization with good inter-departmental
relationships? (Choose two.)
A. High employee morale
B. Low employee turnover
C. Low superior-to-subordinate interaction
D. Low turnover rate between organisations
Answer: A, B

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NO.15 What is the key benefit of a positive work environment?
A. Diversification of skill sets is minimized
B. Rapport among team members is increased
C. The need for recognition of individual effort is minimized
D. Management involvement is separated from individual involvement
Answer: D

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NO.16 You have little or no expertise with a product. While speaking in a confident tone,
what should you do to provide effective support?
A. Escalate to a manager to reassign the call
B. Determine priority/severity and collect/document the appropriate information
C. Set a call back time and tell the customer you will review the call with an expert
D. Inform the customer of the product limitations you are aware of, but assure them they
will receive support
Answer: B

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NO.17 Which two techniques are used to match a caller's style? (Choose two.)
A. Style
B. Restating
C. Vocabulary
D. Paraphrasing
Answer: A, C

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NO.18 Which two are characteristics of unsuccessful teams? (Choose two.)
A. Independence
B. Lack objectives
C. Lack of ownership
D. Good team morale
Answer: B, C

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NO.19 A customer calls the support centre and describes a problem. The analyst is not
certain what the problem is. What is the appropriate strategy for eliciting the
information a second time?
A. Begin troubleshooting
B. Transfer the call to a more experienced analyst
C. Ask the customer to repeat the problem back to you
D. Repeat back to the customer what you thought you heard
Answer: D

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NO.20 Which two are the primary purpose of an annual (periodic) survey? (Choose two.)
A. Determine management bonuses
B. Identify changes to products, services and processes
C. Measure performance of individual analysts at the help desk
D. Evaluate customer satisfaction with products, services and personnel
Answer: B, D

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Pass4Test peut offrir la facilité aux candidats qui préparent le test HDI HD0-100. Nombreux de candidats choisissent le Pass4Test à préparer le test et réussir finalement à la première fois. Les experts de Pass4Test sont expérimentés et spécialistes. Ils profitent leurs expériences riches et connaissances professionnelles à rechercher la Q&A HDI HD0-100 selon le résumé de test réel HDI HD0-100. Vous pouvez réussir le test à la première fois sans aucune doute.

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